مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 13:562023-02-12اقتصادي

رونمایی از اپلیکیشن گیلان گردی با 15 زبان


سرپرست معاونت گردشگری گیلان، از رونمایی از اپلیکیشن گیلان گردی با 15 زبان مختلف خبر داد و گفت: معرفی جاذبه های استان ضرورت دارد.

- رضا حسن  پور در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران با حضور غرفه گیلان، اظهار کرد: رویکرد اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان در نمایشگاه امسال گردشگری خوراک بود.

وی از معرفی 80 نوع غذای محلی و بیش از 200 نوع پیش غذا و دسر و شیرینی محلی استان گیلان در این نمایشگاه خبر داد و اضافه کرد: معرفی نماد شهرها و روستاهای ثبت جهانی شده گیلان نیز در دستور کار قرار گرفت که با استقبال چشمگیر مردم مواجه شد.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همچنین از رونمایی از اپلیکیشن گیلان گردی خبر داد و عنوان کرد: ساماندهی سفر از طریق پراکنش گردشگران در مناطق مختلف گردشگری و جلوگیری از تجمع گردشگران در یک منطقه خاص به ویژه در سفرهای اسفند و فروردین در دستور کار است.

حسن پور با تاکید بر لزوم معرفی جاذبه های گردشگری استان به بهترین نحو و انجام خدمات رسانی به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی، اضافه کرد: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان با همکاری یکی از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان به منظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از اپلیکیشن گیلان گردی با 15 زبان

رونمایی از اپلیکیشن گیلان گردی با 15 زبان